鐵人家族的生活原則

=================================
鐵人家族的生活,就是在藍天白雲的時候「及時行樂」,
讓大自然成為孩子的導師所以天晴的時間,文章更新速度會慢慢慢慢慢慢慢,因為我們都往外跑了!下雨天就是博客更新得最頻密的日子
我們的文章都是有血有汗的真實分享,請尊重版權,要轉載請標明出處,謝謝。
=================================

7/03/2012

倒數88天 - 整理BB用品清單 & 走佬袋

由一開始知道Bingo,應該不少準媽媽都毫無頭緒,去邊度登記、要做d咩檢查、咩叫閃閃oscar T21 nifty 結構 飲糖水,對嗎? 慢慢上網做多d research,去圖書館/書局打多d書釘、聽下講座都有好大得益,至少慢慢會摸清成個concept。

但走佬袋同初生BB用品清單,就真係會因人而異、因醫院而異,開刀還是順產? 政府還是私家? BB春夏秋冬出世? 就算決定了政府私家,每間醫院的配套又唔同,私家可以有package,政府又唔同,所以真係要做多d research,問下過來人同埋醫院都應該會係後期派Checklist



這幾天假期忙於點算呢半年忍唔住買ge BB衫,仲有朋友仔比ge衫,仲有買/聽講座ge BB用品、產前產後用品,加埋都唔少野,做份inventory會好好多,之後順便做埋走佬袋checklist [我會在屯門醫院生]
Jusco BB部拎到ge卡仔其實真係好有用,拎多幾張比埋老公溫下書都得,因為我成日都唔記得放左張卡係邊,得閒又發現返咁,所以都係決定base on呢張卡做一個清單,加加再減減咁。
因為我短期內都會是全職媽媽,所以餵人奶可以嘗試全埋身,奶樽類的用品[奶煲、鉗、刷、奶樽數目]我都好唔在意,好多都無買住,純粹是見到Chu Chu的花花奶樽pack好靚,買左3大1細,再配左1個chuchu母乳奶咀頭到時真係泵黎用樽餵都唔會有Nipple Confusion

至於「走佬袋」,一路都諗住散執,因為4包產婦衛生巾真係覺得好多,48塊大過塊面ge M巾,真係用得晒? 有朋友話係屋企都照用係用得晒的,因為惡露唔知幾時完,如果少ge話可以用返夜用M巾就ok。 不過係Jusco BB展見到佩麗ge Pre-packed 走佬袋特價再2個95折,平過散買好多,所以怕煩的我最後都買了一袋。
大家所見ge 6+6+4+1之外,仲送多左塊特特大衛生巾,但我決定帶入院的將會係1包6條網褲、3片床墊[聽聞TMH有提供]、1包產婦衛生巾、清洗瓶。其他放在家備用又或者叫老公到時探我帶黎

個Excel有d的list,BB便後12顧BB有d 

點解見d人話2個 agnes b大旅行袋都裝唔晒? 我一個蝴蝶袋都帶左8成野,係d棉花野未買、毛巾拖鞋未放落去,個袋仲有位剩,真係要帶咁多?? 我覺得帶必需ge就可以了

我好似真係有d早執走佬袋? 仲有2個多月,不過因為我太多時間係屋企,做 research同執呢執路ge時間都多到不得了,所以諗起想執就執,至少我依家仲可以爬高爬低活動自如晰d買d價[呢d]

希望呢篇文可以幫到煩惱緊BB用品要預備咩又或者諗緊走佬袋應該要帶咩ge準媽媽 =]

**如想得到更多實時飲食資訊,不妨LIKE一下我的Facebook Page =] 

0 Comments:

發佈留言

記錄現年九歲的山系男孩 魚子醬 與全職媽媽 Megan 上山下海玩樂日誌。由100天赤足踏在草坪沙地開始『以大自然為師』的成長理念。堅持實話實說。絕不阿諛奉承。藍天玩樂至上。雨天咬文嚼字。在本港教育制度中尋找喘息的空間。拒讓小孩當分數奴隸。只願當個真正的親子玩樂Blogger。不願稱作山系KOL。永遠相信讀者的眼光是雪亮

文字工作者。閒來執筆分享世界任何一個角落的親子好去處。為報章供稿。在傳媒訪談中分享小孩與大自然的互動。每天享受Work-Life Balance

邀約合作請聯絡: megan_wong@ymail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...